Περιοδικό Αν

Στην ομίχλη

Συντάκτης Στην κατηγορία αναλαμπίδες

Μέρες βροχής και ομίχλης. Οι ορεινοί όγκοι χάνονται μέσα στα σύννεφα. Ξεμυτίζουν πού και πού κομμάτια από τις πλαγιές και τις κορυφές και η σταθερή τους παρουσία είναι ανακουφιστική. Η αντάρα κατεβαίνει μέχρι τον κάμπο. Τα ξεγυμνωμένα κλαδιά των δέντρων αχνοφαίνονται στον ορίζοντα. Το υδάτινο της λίμνης και του ποταμιού ενώνεται με το ομιχλώδες. Το φως της μέρας έχει το ίδιο χρώμα μέχρι να βραδιάσει. Τα πάντα γκρι.

Διαβαστε περισσοτερα

7 ταινίες που θα σε κρατήσουν στον καναπέ χρονιάρες μέρες

Συντάκτης Στην κατηγορία off the record

Ο καιρός ήταν πολύς χωρίς το Off The Record, σίγουρα μας λείψατε και ελπίζουμε να σας λείψαμε και εμείς ως στήλη. Κάνατε και κάναμε διακοπές, έστω σύντομες, αποσυνδέσαμε λίγο τα…

Διαβαστε περισσοτερα

Δίρφυς: ανάβαση στα 1843 μέτρα

Συντάκτης Στην κατηγορία ανακαλύψτε την Εύβοια

Ανάβαση στο μεγαλύτερο βουνό της Εύβοιας, στο όρος Δίρφυς, μέσα από πραγματικά μαγικές διαδρομές και μονοπάτια που κόβουν την ανάσα σε κάθε βήμα καθώς η θέα συγκλονίζει σε όλη την ανάβαση δίνοντάς μας την ευκαιρία να θαυμάζουμε ταυτόχρονα το Αιγαίο πέλαγος αλλά και τον νότιο και βόρειο Ευβοϊκό. Πρόκειται για το μεγαλύτερο βουνό της Εύβοιας, βρίσκεται ακριβώς στη μέση του νησιού και η κορυφή του είναι στα 1843μ από την επιφάνεια της θάλασσας. Ένα βουνό, που αν δεν ήταν στη θέση που είναι, το κλίμα της Χαλκίδας αλλά και της Αθήνας, θα ήταν πολύ διαφορετικό, αφού ουσιαστικά μπλοκάρει τα καιρικά φαινόμενα – συνήθως τα ψυχρά στρώματα αέρα που έρχονται από τον βορρά.

Διαβαστε περισσοτερα

editoriαν #49

Συντάκτης Στην κατηγορία editoriαν

Αρχίζοντας αυτό το editoriαν θα ήθελα να σας πω ότι έχω ένα καλό και ένα κακό νέο. Δίχως να σας ρωτήσω θα ξεκινήσω από το καλό και θα σας πω ότι το δύσκολο 2018 φτάνει στο τέλος του, ο γέρο-χρόνος σέρνει τις παντόφλες του για να κόψει το νήμα των 365 ημερών σ’ αυτή την κούρσα του ενός και να προσγειωθεί στον καναπέ μπροστά από την τηλεόραση που παίζει τα χάλια που μας έφερε επί των ημερών του.

Διαβαστε περισσοτερα

Μάρα Μπαρόλα

Συντάκτης Στην κατηγορία ΑΝαρχεία

Η Μάρα Μπαρόλα δηλώνει Αμαρουσιώτισσα αλλά η καταγωγή της είναι από ένα χωριό της Κύμης, την Οκτωνιά. Πέρασε στη φιλοσοφική για να μη χαλάσει το χατήρι των γονιών της ενώ ταυτόχρονα γράφτηκε και στη δραματική σχολή Βεάκη, αφού η ίδια γνώριζε από νωρίς ότι θέλει να γίνει ηθοποιός. Οι πρώτες της συμμετοχές σε θεατρικά αλλά και τηλεόραση έγιναν ενώ ήταν ακόμα σπουδάστρια και πριν αποφοιτήσει με άριστα. «Ο Δρόμος», «Σελίδες με θέα», «Η Τράπεζα», «Οι στάβλοι της Εριέττας Ζαΐμη», «Κανείς δε λέει σ΄ αγαπώ», «Το Κόκκινο Δωμάτιο», «Το Καφέ της Χαράς», «7 Θανάσιμες Πεθερές», «Λούφα και Παραλλαγή», «Πλάκα μου κάνεις», «Μιά στιγμή, δυό ζωές», «Μίλα μου βρώμικα» είναι μερικές από τις εμφανίσεις της στην μικρή οθόνη ενώ έχει λάβει μέρος στις μικρού μήκους ταινίες: «Αισθήσεις», «Φευγαλέα Χαμόγελα» (σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κανελλόπουλου, βραβεύτηκε με το βραβείο Α΄ Γυναικείου Ρόλου στο φεστιβάλ Δράμας), «Ο Μάριος και το κοράκι» του Γιάννη Μπουγιούκα και το οποίο απέσπασε το βραβείο καλύτερης ταινίας Ν.Α Ευρώπης στο φεστιβάλ Δράμας. Συμμετείχε στις μεγάλου μήκους ταινίες: «Διονύσιος Σολωμός», «Η Επίθεση του γιγαντιαίου μουσακά» σε σκηνοθεσία Πάνου Κούτρα, στην ταινία της ΄Ολγας Μαλέα «Λουκουμάδες με μέλι», στην ταινία «Μικρό Έγκλημα» του Χρήστου Γεωργίου, στο «Απ΄τα κόκκαλα βγαλμένα» του Σωτήρη Γκορίτσα κ.α. Από το πλούσιο βιογραφικό της δε λείπουν οι σκηνοθετικές της εμπειρίες («Arreglos y Desarreglos» και «Ροδάκινο Κομπόστα»), ασχολείται με το θεατρικό παιχνίδι, προετοιμάζει υποψήφιους νέους ηθοποιούς για τις εισαγωγικές τους εξετάσεις, συνεργάζεται με ψυχοθεραπευτές σε βιωματικά σεμινάρια και παραδίδει μαθήματα ξένων γλωσσών.

Διαβαστε περισσοτερα

editoriαν #48

Συντάκτης Στην κατηγορία editoriαν

Σόσιαλ μύδια σαγανάκι
Όταν τη δεκαετία του 70 ο Αντί Γουόρχολ μιλούσε για τα 15 λεπτά δημοσιότητας που θα ερχόντουσαν για τον καθένα, σίγουρα δεν φανταζόταν ότι αυτά θα μπορούσαν να γίνουν πολύ περισσότερα αλλά η αποκτηθείσα φήμη πολύ μικρότερη. Την εποχή που προφητικά ο εκκεντρικός καλλιτέχνης ξεστόμιζε το διάσημο πλέον απόφευγμα, τα μικρόφωνα ήταν δυσεύρετα και οι κάμερες λιγοστές.

Διαβαστε περισσοτερα

Σε πρώτο πρόσωπο!

Συντάκτης Στην κατηγορία negropoem

Γνώριζε να χρησιμοποιεί αριστοτεχνικά τις αφηγηματικές δυνατότητες της μυθοπλασίας, όχι για να εξυψώνει την φαντασία του, αλλά να την παραπλανά. Με αυτόν τον τρόπο είχε μάθει να αμύνεται στις συγκινήσεις, ζώντας πλέον με αυτή την αντίληψη των πραγμάτων που βοηθάει να δημιουργείς μια ή περισσότερες αλήθειες. Κάποιοι λένε πως ήταν προικισμένος με την ευγένεια που προσεγγίζει την ταπεινοφροσύνη, γειτνιάζει, όμως, με την αυτοϋπονόμευση. Μερικές δεκάδες δευτερολέπτων αρκούσαν για να συνειδητοποιήσεις, πως στο πρώτο πρόσωπο αναγνώριζε τη φενάκη, ενώ η αναφορά στον εαυτό του ως έναν άλλον του παρείχε ένα ασφαλές καταφύγιο.

Διαβαστε περισσοτερα

To θηρίο των Χριστουγέννων

Συντάκτης Στην κατηγορία δωμάτιο με θέαν

Αυτά που θα σου διηγηθώ ήταν τα πιο φριχτά Χριστούγεννα της ζωής μου.
Ο μπαμπάς μου έλειπε, δεν έβρισκε καθόλου δουλειά στη Χαλκίδα, και έτσι του είχε τηλεφωνήσει ένας εργολάβος απ’ την Αλεξανδρούπολη, ο μπαμπάς μου είχε πάει εκεί πέρα να δουλέψει. Η μαμά μου μού είπε ότι δεν της πήγαινε να τον αφήσει μόνο του χρονιάρες μέρες, θα πήγαινε να τον βρει. Εγώ -γκαντεμιά- έτυχε να έχω ωτίτιδα και φοβόταν να με πάρει σε τέτοιο ταξίδι με το τρένο. Έπιασα -όχι πως είμαι κανάς κλαψιάρης- να χύνω μαύρο δάκρυ, κοπανιόμουνα όλο το απόγεμα για να με πάρει μαζί της, αλλά η μαμά μου δεν έπαιρνε από τέτοια, αρβανίτισσα, άντε να της αλλάξεις γνώμη. Μου είπε «θα σε αφήσω στους θειούς σου, μην κάνεις έτσι, σε λίγες μέρες θα είμαι πίσω».
Αυτό ακριβώς ήταν η τραγωδία: ότι έπρεπε να περάσω τις γιορτές με αυτούς.

Διαβαστε περισσοτερα

editoriαν #47

Συντάκτης Στην κατηγορία editoriαν

Υπάρχει κάποιος να μου πει ότι το 2017 ήταν μία καλή χρονιά; Φοβάμαι πως όχι. Η χρονιά που φεύγει -ευτυχώς θα πούμε οι περισσότεροι- ήταν μία κακή παρένθεση στο -ούτως ή άλλως- αρνητικού προσήμου γράφημα που περιγράφει την καθημερινότητα του μέσου Έλληνα.

Διαβαστε περισσοτερα

H διαπερατότητα των συνόρων

Συντάκτης Στην κατηγορία δωμάτιο με θέαν

Όταν το ξυπνητήρι χτύπησε, ο Νικηφόρος βρισκόταν για τα καλά εγκατεστημένος μέσα στη χώρα «Κρεβάτι». Γλυκειά χώρα, μακάρι να γινόταν να μείνει εκεί για πάντα.
Σηκώθηκε διστακτικά, αργόσυρτα.
Και μετανάστευσε στην επόμενη χώρα, που λεγόταν «Διαμέρισμα». Μικρό, ελάχιστα έπιπλα, σφαλιστά παραθυρόφυλλα, τσιγαρίλα.
Η πρώτη του κίνηση πάντα ήταν να ανοίγει την τηλεόραση. Η τηλεόραση ναι μεν μιλάει αλλά όχι όπως οι άνθρωποι. Μιλάει και δεν περιμένει απάντηση. Αυτό είναι το μεγάλο της προτέρημα.
Όλα καλά μέχρι εδώ. Το πράγμα τρωγότανε. Τώρα όμως άρχιζαν τα βάσανα…

Διαβαστε περισσοτερα

Μπορούμε να βάλουμε και εδω κείμενο,
απλα επεξεργαζόμαστε το περιεχόμενο.